ارسال بار به اسلو  , فریت بار به اسلو : اسلو علاوه بر اینکه پایتحت نروژ است بزرگترین شهر این کشور نیز می باشد . اسلو با مساحت ۴۵۴۰۳ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۶۳۴۴۶۳ نفر می باشد البته منطقه ی شهری اسلو دارای ۱۴۲۲۴۲۲۴۴۲ نفر جمعیت است . اسلو تنها شهر نروؤ می باشد که هم شهرستان است و هم استان .اسلو مرکز فرهنگی ، تجاری ، علمی و اقتصادی نروژ است .و مرکز اصلی بازرگانی ، بانکداری ، صنعت کشتیرانی نیز می باشد .

 

ارسال بار به اسلو

مسافرت و فریت بار به اسلو , ارسال بار به اسلو

اسلو یکی از قران قیمت ترین شهر های جهان می باشد که از نظر اقتصادی ، تجاری و علمی در رتبه های برتر شهرهای جهان قرار دارد . از این رو مکان مناسبی برای زندگی می باشد. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود جمعیت ایرانی موقیم اسلو چیزی در حدود ۵۵۲۱ نفر بود که در رتبه ی ۱۰ اقلیت های ساکن در اسلو می باشد . از این رور سالانه مسافران زیادی از کشور ایران به این شهر و بر عکس از اسلو به ایران تردد می کنند . در این بین مسئله مهم در رابطه با فریت بار به اسلو می باشد که در زیر به خدمات حمل بار هوایی و فریت بار شرکت پادمیرا راه به اسلو را شرح می دهم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اسلو

بسته بندی بار | ارسال بار به اسلو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اسلو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اسلو را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به اسلو

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

    بارگیری جهت حمل بار هوایی

    انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

    پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

    در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اسلو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اسلو را بر عهده دارد .

**  توجه

قوانین ارسال بار به اسلو تابع قوانین فریت بار به نروژ می باشد و تمام قوانین فرودگاه های نروژ یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی اسلو | ارسال بار هوایی به اسلو

فرودگاه گاردرموئن اسلو یک فرودگاه همگانی است که به عنوان فرودگاه اصلی داخلی و بین المللی در نروژ عمل می کند. این فرودگاه دومین فرودگاه پر رفت و آمد در بین کشور های اسکاندیناوی می باشد هم چنین هفدهمین فرودگاه پر رفت و آمد در اروپا نیز می باشد.

فرودگاه گاردرموئن دارای یک باند آسفالت و بتن به طول ۳۶۰۰ متر می باشد و در شمال شرقی شهر اسلو واقع شده است. کد سازمان یاتا برای این فرودگاه OSL و سازمان ایکائو نیز ENGM می باشد.


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا اسلو ,فریت ,فرودگاه ,شرکت ,بندی ,پادمیرا ,بسته بندی ,شرکت پادمیرا ,شرکت فریت ,برای فریت ,پالت بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه You shop سورسکده موزیک دپ , دانلود آهنگ جدید آمی پارت cooling-tower دانلود رایگان حرف های یک آدم جا مانده ! کاف| کامپیوتر، آموزش و فناوری